2021年3月21日 星期日

收錢先: Short Call 長實@47 (2021.03.22 -- 第36日)

由於預期恒指可能係較短時間入面跌破28200的上低位.收息組合決定做出對應的微調,就是提高現金水平. 檢視組合成員,賣出長實可能是最好的選擇. 所以我選擇Short Call 6 contracts of CKA option expiry May strike 47 at premium 3.85, 先收23100。多謝Victor :-)







至於我為什麼這樣做可參考以下兩篇文章. 
 


後記:太耐冇做過期權,今朝望住個Option Trader Screen幾分鐘,46, 47個行使價都冇bid and ask,好彩有幾個出價閃現,等我可以hit到個bid. 隔左大半個鐘,先醒起request for quote呢樣野。執行力有待提升!

沒有留言:

張貼留言

收息組合每週快噏 (156) (2024.04.27 -- 第1168日)

恒生指數本週收報17651,大升8.8% 。 技術方面: 貼近五 線譜的-2SD線,屬於底部範圍 ,Stage Analysis框架為 S2(機會率60%?) , S1(30%?) ,  S4(10%?) , 如下圖所示 。 技術 指標解讀為:  增持 。 估值方面:  屬 股災...