2021年3月19日 星期五

楷弟鉅哥輪住送錢,點做好? (2021.03.20 -- 第34日)

剛剛遇著啱啱,電盈同長實我都有貨。 楷弟係上年10或11月正式用5.2同我買左3199股電盈,(我係揀左賣晒40000股俾佢,但最後只係按比例賣得果3199股) 之後我係4.4買返,即係佢送左2559蚊. 但其實佢係8-9月時就宣佈左件事。當時可能工作太認真,未有空閒細想,其實係我反應慢,呢點不能否認。以加諗返,我應該係5蚊邊係市場上先行賣出10000股先。不全部賣晒的原因是怕佢有後著,之後送更大的厚禮。同埋佢本身用來收息都有7%,持有都不錯。大家可以睇下圖. 

週線圖長期在4-5之間徘徊,好適合炒下波幅,不過要够耐性。
















跟住係當時消息剛公佈時的市場反應(日線圖)















今次輪到鉅哥又準備送返小小俾我,按上次經驗佢會用51蚊同我買560股長實(大約8-9%持股比例)。今次我應該點做好? 大家又睇下圖先. 

週線圖顯示長實已轉勢,中長線升的機會應大於跌。但係50蚊附近應有不少阻力。最簡單做法係50附近賣減2000股先,留4500股睇下佢有冇後著,例如私有化? 不過主觀認為一年半載內應該不會有事發生。 另外佢的股息並非吸引,買入佢主要是見上年密密吸貨,跟機小小。 照計有錢賺,是可以一次過賣晒。 心大心細,今個weekend睇下有冇比較好的換馬對象,諗唔到就賣2000股先。希望下星期一佢仲可以企係50樓上俾我賣啦。(又係反應慢)


 













下面就是日線圖,一個2蚊大裂口上去,睇怕返補機會不少。 















歡迎大家留言分享你地的諗法。



後記: 有興趣看我最後到底怎麼做,可以看這篇:




沒有留言:

張貼留言

收息組合每週快噏 (156) (2024.04.27 -- 第1168日)

恒生指數本週收報17651,大升8.8% 。 技術方面: 貼近五 線譜的-2SD線,屬於底部範圍 ,Stage Analysis框架為 S2(機會率60%?) , S1(30%?) ,  S4(10%?) , 如下圖所示 。 技術 指標解讀為:  增持 。 估值方面:  屬 股災...