2021年3月13日 星期六

恒生指數分析 (2021.03.13 -- 第27日)

人到中年,上有高堂,下有妻兒,要能够每天係工餘時間都抽時間出來堅持寫blog記錄我為不久將來公司關門,而自己可以實現網上賺錢而無須再打工的準備過程. 真係不容易.即使今天是星期六,我都差一點兒做不到。無論多少,即使只係一分鐘,每天都要做,最重要是不間斷!!承上日想法,我對股市賺錢方法有興趣,我的youtube內容就朝這個方向去.坐言起行,今日拍左條關於恒生指數的短片(2分半鐘)如下:


非常粗疏,主要是分享我對現市況的主觀看法同佈署,其實冇乜理性分析. 以後每個週末都可以拍一條類似的短片,希望下個星期能有進步. 


沒有留言:

張貼留言

收息組合每週快噏 (156) (2024.04.27 -- 第1168日)

恒生指數本週收報17651,大升8.8% 。 技術方面: 貼近五 線譜的-2SD線,屬於底部範圍 ,Stage Analysis框架為 S2(機會率60%?) , S1(30%?) ,  S4(10%?) , 如下圖所示 。 技術 指標解讀為:  增持 。 估值方面:  屬 股災...