2021年3月11日 星期四

從心出發

2021年農曆假後(2021.02.16),公司宣布撤出香港.原本以為可以做到退休的工作,眼看再過一年半載就要消失風雨中. 四十幾先要重新出發,今日想用這個BLOG記錄自己再出發的心路. 

如果可以好似R兄就此退下,那該有多好呀.
 
預計2021年股息年收入只佔現時主動收入的30%左右, 買盡都係40%, 退下來是不可能的. 距離被通知己過了25天. 我才開始面對現實,開始準備,行動力真係差勁. 我會鞭策自己, 每日寫一篇blog來記錄自己每天為這個計劃做過什麼直至公司正式關門. 

工作了二十幾年,都係散仔一名,我真係不喜歡再去打工啦.但是我可以做什麼賺錢?

1. 做youtuber
2. 網上賣野
3. 炒股票
4. 返去揾工 <==無限loop.. 

努力先試1, 2,3,最後真係唔掂,先去做4吧。




沒有留言:

張貼留言

收息組合每週快噏 (156) (2024.04.27 -- 第1168日)

恒生指數本週收報17651,大升8.8% 。 技術方面: 貼近五 線譜的-2SD線,屬於底部範圍 ,Stage Analysis框架為 S2(機會率60%?) , S1(30%?) ,  S4(10%?) , 如下圖所示 。 技術 指標解讀為:  增持 。 估值方面:  屬 股災...