2021年3月21日 星期日

最新發現: 恆指不日下挫至26000 (2021.03.21 -- 第35日)

這篇是我每週恒指update及mpf部署的系列文章。上一篇文我狗估今年恆生指數有70%機會係28000點到33500或以上,同時亦即係話有30%會喺28000到21000點或以下。換言之我睇好但亦提醒自己有另一相反走勢的可能性。

今日我哋就再update下最新嘅恆指走勢同我相應的mpf部署. 如下圖,如果我們仔細去看每天恒指升跌同成交金額的話,留意藍色框起的日子,指數下跌伴隨高成交金額.即是俗稱派貨的日子在最近兩個月內出現左10次,代表大戶係29000樓上派貨. 另外一點恆生指數喺呢兩個禮拜入面雖然好似冇升冇跌,係29000上下窄幅波動,但係再觀察埋整個大市的上升股份數目對比下跌股份數目(圖表下方的紅線),在這兩個星期裏面己經開始下跌,並且跌破對上低位。 即係話整體大市其實下跌的股份越來越多,只係恒指表面仲係29000左右,還未跌破對上低位28200。 即然大戶在29000派貨,而整體大市亦己率先跌破上次低位。那麼合理推斷恒指這個浪可能要調整到26000,甚至25000? 











現時我的MPF帳戶有6成恒指基金,4成保守基金。 基於以上最新的觀察,如果今周恒指維持於29500位置,我會將恒指基金下調至5成。 而我只會係恒指回調到27500才會開始再次上調恒指基金佔比。 

至於我的主力收息組合又會如何應對呢?有興趣可以看以下這篇:

恒生指數:睇淡唔做淡? (2021.03.23 -- 第37日)


最後戴下頭盔:股市裏什麼都可能發生,大家要有兩手準備同量力而為,而我保留執不執行,和什麼時候執行上述計劃的最終權利。 


2 則留言:

  1. 師兄對恆指都有好深研究,我就本來以為做緊頭肩頂,有得上接近 30000,可能是最後逃生門,但最近好似磨得耐咗,型態有小小改變,唔知最後會發展成點?但始終 25000 有幾個裂口,始終要還。

    回覆刪除
  2. 上返30000都好,等我可以微調下MPF比重.其實最後會發展成點,只有事後先知.我地只能摸著石頭過河,做相對應的部署.希望長遠來講,對的多於錯的,有助提升投資/投機回報.共勉之 :-)

    回覆刪除

收息組合每週快噏 (156) (2024.04.27 -- 第1168日)

恒生指數本週收報17651,大升8.8% 。 技術方面: 貼近五 線譜的-2SD線,屬於底部範圍 ,Stage Analysis框架為 S2(機會率60%?) , S1(30%?) ,  S4(10%?) , 如下圖所示 。 技術 指標解讀為:  增持 。 估值方面:  屬 股災...