2022年5月18日 星期三

純粹衝動 (2022.05.18 -- 第458日)

股價升 / 天氣好

===

你想買

可能因為你買得少,想買多點賺多點。

可能因為你之前想買,但一路冇買。 (下次買2800時,考慮買一份收息股,小小都好)

可能因為你剛剛看了一篇睇好的文章,例如謝清海預期年底升3成等。

可能因為天氣好,你心情好。

可能因為潮汐的漲退令人刹時樂觀。

可能因為有個技術指標出現Bullish的訊號。(可提升多少機會率?)

===

你想賣

可能因為你crab得耐,終於出水面。

可能因為你有錢賺,想割和青。

可能因為你剛剛看了一篇看淡的文章,例如偉哥話50%持倉應戰等。

可能因為天氣好,你心情好。

可能因為潮汐的漲退令人刹時悲觀。

可能因為有個技術指標出現Bearish的訊號。(可提升多少機會率?)

===

理智上,大家知道買貨等大跌,賣貨等大升(做trend following另計)。 但是今日居然心思思想買貨。真奇怪 !!


2 則留言:

  1. 呢篇寫得真係好,原全表達買賣矛盾猶疑又糾纏心態。今天我想賣😁

    回覆刪除
  2. 師姐係唔係想割和青? 哈哈 :-) 升賣跌買,師姐是理智的。

    回覆刪除

收息組合每週快噏 (155) (2024.04.20 -- 第1161日)

恒生指數本週收報16224,跌3.0% 。 技術方面: 貼近五 線譜的-2SD線,屬於底部範圍 ,Stage Analysis框架為 S1(機會率70%?) , S2(10%?) ,  S4(20%?) , 如下圖所示 。 技術 指標解讀為:  增持 。 估值方面:  屬 股災級...