2021年12月12日 星期日

100萬模擬收息倉

抄考Billy兄整個100萬模擬收息倉,因為自己非常同意現在正是長線存股收息好時機。 奈何我已經一早買到一褲都係,只能畫餅充飢,整個模擬收息倉作個紀錄。這個模擬倉旨在比對未來幾年之後的光景,所以中間不會有任何變動,純粹長期持有收息。記得的話,每年年尾比對一次,看看表現如何,僅此而己。


模擬收息倉的股息和股息率如下



3 則留言:

  1. 我個人覺得你呢個倉好過billy嗰個,但如果買新創建不如買佢母公司新世界仲好,個股價依家跌到都有六厘幾息,本來我都唔喜歡新世界系,但都忍唔住買咗兩千股

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我都係睇住Billy兄來抄的。新世界都可以,不過地產已有新鴻基。好似長和同長建,我就揀左長和;置富同領展,我就揀左置富。其實各有各好 :-)

      刪除
  2. 2021年12月12日: 恒指大約是24000

    回覆刪除

收息組合每週快噏 (151) (2024.03.23 -- 第1133日)

恒生指數本週收報16499,跌1.3% 。 技術方面: 貼近五 線譜的-2SD線,屬於底部範圍 ,Stage Analysis框架為 S1(機會率70%?) , S2(20%?) ,  S4(10%?) , 如下圖所示 。 技術 指標解讀為:  增持 。 估值方面:  屬 股災級...